Podsumowanie blogowania w 2011, made by Łotr Press

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 14 000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 5 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Komentarzy 16 to “Podsumowanie blogowania w 2011, made by Łotr Press”

  1. Torlin Says:

    Zajrzałbyś do mnie

  2. grześ Says:

    Torlinie, zajrzałem tekst i komentarze przeczytałem, postaram się skomentować jutro:)

    Pozdrówka.

  3. Torlin Says:

    Ja Ci napisałem, gdy moją notką był wybór najlepszych piosenek młodzieżowych wszech czasów. Teraz to po ptokach.

  4. owcarek podhalański Says:

    Dosłownie za kilka minut skońcy sie styceń. To teroz chyba bedzie pora na… jakisi monthly report 😀

  5. Pino Says:

    No i się zepsuło.

  6. Torlin Says:

    Pino!
    To on i do Ciebie się nie odzywa? Coś niesamowitego!!!!!

  7. grześ Says:

    odzywam się:)

  8. grześ Says:

    Torlinie, ja chwilowo sobie gadam i piszę trochę na nowo odrodzonym TXT:

    http://txt-atrium.pl/

    A bardziej globalnie straciłem wenę do blogowania i komentowania.

    P.S. Dzięki za pomoc mailową, acz niestety, nic nie wyszło z mojego pisania albo inaczej sam zrezygnowałem z różnych przyczyn.

    P.P.S. Wracam do nauki inglisza:)

  9. grześ Says:

    Pino, co się zepsuło?

  10. grześ Says:

    Owczarku, na tzw. miesięcznicę:)

    pzdr

  11. grześ Says:

    Torlinie, a tekst o Topie czytałem oczywiście, sam Top mnie rozczarował trójkowy, twój lepszy, acz też ograniczał się do muzy rockowej.

    A prawdziwy top wszechczasów to powinien i jazz, i piosenki , i inne style uwzględniać.

  12. owcarek podhalański Says:

    Grzesicku! Hop-hooooop!!! 😀

  13. grześ Says:

    Hop, hoooooop,

    🙂

  14. owcarek podhalański Says:

    Minęła – zreśtom juz jakisi cas temu – rocnica ostatniego „hop-hopa” i… ? 😀

  15. owcarek podhalański Says:

    Heeej, Grzesicku! W ostatni wtorek Kasie Nosowskom jo uwidzioł. Skoda ze wceśniej nie wiedziołek, ze jom uwidze, bo dołbyk Ci znać 😀

  16. Panir Says:

    swietny wpis

Dodaj komentarz