Ja/nie-ja

Myślę, wątpię, czytam, piszę.

W tak zwanym realu zajmuję się głównie gadaniem a właściwie szprechaniem i tego szprechania nauczaniem, czasem też tłumaczeniami.

Czyli w skrócie nauczyciel i tłumacz:), i absolwent filologii germańskiej i podyplomówki z translatoryki, niedoszły dochtór,ale może jeszcze kiedy ten doktorat napiszę.

A poza tym żyję sobie, no.

Mimo melancholii wiecznej.

A blog będzie o wszystkim i o niczym.
Bardziej o niczym.

A jak już o czymś, to o kulturze, Niemczech, muzyce, youtubkach, literaturze, polityce, czasem może i literacko się zrobi.

Zobaczymy.

Więc tyle ode mnie.

komentarzy 12 to “Ja/nie-ja”

  1. Mida Says:

    Pod wrażeniem jestem, że mnie polecasz, dzięki 🙂
    Zamierzam wpadać czasem, może i będę komentować, choć nie wiem czemu nie przepadam za blogami wordpressowymi, bloxowymi i onetowymi. Jakoś tak jednolita struktura salonu oder TXT bardziej mi pasowała. Ale jak się nie ma co się lubi, to wiadomo…
    Jak już tu siedzisz, to ustaw jakąś skórę ciekawą, bo to „just another wordpress weblog” mnie denerwuje, o 😛
    Pozdrawiam i czekam na notki o kinie!
    (Znajdziesz ty ten mój komentarz w ogóle?)

  2. tecumseh27 Says:

    Co bym miał nie znaleźć.
    Inna skórka?

    Why not?

    Ale w sumie na razie obsługi wordpressa nie opanowałem jeszczo więc nie wiem jak.

    Bloxowych i onetowych też nie lubię, wordpress jest akurat spoko, jak i blogspot.

    A S24 mnie męczy, zresztą wizualnie też mnie nie zachwyca.

    O kinie będzie niedługo, acz mam pomysł na notke polityczną i nie wiem, czy się wyrobię.

    Poza tym muszę zaraz za prezentację na zajęcia się brać.

    Właśnie o kinie niemieckim.

    pzdr

  3. tecumseh27 Says:

    Zmieniłem, lepiej?

    🙂

  4. grześ Says:

    Komentarz testowy

  5. Mida Says:

    sehr gut 🙂
    A ja napisałam Lebenslauf, a teraz będę ćwiczyć Phonetik.
    Aaaa, wolałabym iść spać, ale nie ma lekko, wczoraj sobie spałam, dziś pracujemy…

  6. grześ Says:

    No tak, a ja miałem pisać prezentację, a wyszło, że poszedłem na piwo&pizzę, kurde, niektózy to na mnie zły wpływ mają.

    A jutro praca i korki, więc nie wiem, jak ja się na środę wyrobię, no ale cóż, obaczymy.

  7. Mida Says:

    Korki, o rany, zapomniałam się umówić na lekcję, ale numer!… Przypomniałeś mi 😉
    No, ale najpierw fonetyka, a potem wszystko inne…
    Wszystko będzie inne jak skończy się koszmar z tym zaliczeniem…

  8. ernestto Says:

    Tak, piszę. Jeden tekst puściłem w świat jest widoczny. Następne …będą
    dobrze że również piszesz : )

  9. grześ Says:

    O widzę, że i tu trafiłeś:)

    No ja będę pisał od czasu do czasu, acz szczególnej weny jakoś nie mam.

    W ogóle tradycyjnie nic mi się nie chce.

    Normalka, a najbliższy tydzień będzie ciężki trochę, więc może w ramach odreagowania realu ze 3 teksty jakieś zakręcone wrzucę:)

  10. lagriffe Says:

    Grzesiu, dzieki za zaproszenie.
    Po zamknieciu strony na ktorej sie poznalim, odeszla mi ochota do pisania.
    Tam było nie tylko publicystycznie – zresztą ja nie jestem ani publicystą ani dziennikarzem. Nawet obserwatorem krytycznym nie jestem. Tak se czasem bajdurzę jedynie.
    Zbiegło się zamknięcie strony z nagłym nawałem pracy, pewnym zawirowaniem, które mnie z lekka podminowało. czekam teraz na uspokojenie się kręgów na wodzie…
    ukłony serdeczne, również dla innych, jeśli masz z nimi kontakt.

  11. grześ Says:

    O, witam szanowny Lagriffe:)

    Ochota do pisania niech ci wraca, bo tematów tyle:), choćby bojkot coca-coli przez prawaków.

    Ja też nie jestem publicystą ni dziennikarzem, jestem clownem, który kolekcjonuje chwile.

    No i gupek taki ja, topolowy liść.

    Nawet poetą ni śmieciarzem nie jestem:)

    Więc czekam na twoje teksty kiedyś.

  12. plumbum Says:

    Grzesiu, zeby sie Owczarek nie pogniewal, to tutaj pisze.
    Tillykke med brylluppet!
    Må I leve lykkeligt sammen og elske hinanden i mange lange år!
    (Gratulacje z okazji slubu! Zyjcie szczesliwie razem i kochajcie sie przez wiele dlugich lat!)
    A co do wymowy, to nie wiem, jak Ci pomoc, bo gugiel jakos po szwedzku to czyta, a mnie juz na tyle zdunszczylo, ze wydaje sie niemozliwe po polsku napisac. 🙂 Ale sprobuje:
    To ichnie Y to sie tak pomiedzy Y a I wymawia, G i R sa prawie nieme wiec bedzie:
    TyllYIke mel brYIlupet! Mo i liue lYIklit samn og elske hinenn i manGe lanGe oR! ( to „or” to w sumie takie dlugie ooo).
    Powodzenia!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: