Obrazki cz. V. (VIII)

1. Słucham sobie właśnie wywiadu z Trójki z panią poseł Anną Grodzką, bardzo sensowna, kulturalna, sympatyczna osoba, tak jej słucham i doszedłem do wniosku, że konserwatyści są nierozumni potępiając transseksualistów. Bo z tego co mówi Grodzka, wynika, że płeć jest czymś naturalnym i wrodzonym, nie zaś jak chcą nowoczesne teorie gender sprawą kulturową, najlepiej o tym przekonuje właśnie przykład osób transseksualnych, u których płeć jest determinująca. Oczywiście pisząc płeć nie mam na myśli wyglądu fizycznego, bo to nie o to chodzi i chyba nawet najgłupszy konserwatysta będzie w stanie to zrozumieć.

2. Polska bywa strasznym krajem, polski sąd dopuszcza do legalnego obiegu jako znak organizacji znak „Zakaz pedałowania”, znak i hasło, które zwyczajnie obrażają całkiem sporą grupę ludzi, znak pogardy i chamstwa, mentalnego prymitywizmu. Ciekawe, co by było gdyby, np. zarejestrować sobie obrazek jako symbol stowarzyszenia, na którym to obrazku ksiądz ma erekcję i biegnie za ministrantem a napis głosi „Stop pedofilom”? Niesmaczne, głupie? No właśnie…, niestety sama prawica stosuje takie środki, później zaś gdy ktoś broni się w ten sam sposób, krzyczy o obrazie, o nienawiści itd i upaja się swoją martyrologią. Obłudnie oczywiście.

3. A propos tego pedałowania, dziś w końcówce Loży Prasowej Lisicki (ale i Milewicz) dawali argument, jak „ja mam to wytłumaczyć dziecku” (Nie wiem czy Milewicz w intencji parodystyczno-ironicznej czy poważnie), po prostu nienawidzę tego argumentu, no. A co mnie to obchodzi? Dlaczego w imie kogoś wygody ma się zakazywać Marszu Równości i pitoli o dzieciach? Eh, inna sprawa, niezwiązana, ale też mnie drażniąca, „zginęło ileś tam kobiet i dzieci”, co to ma za znaczenie, nie rozumiem tego, no. Są to takie mentalne kalki, które nic nie wnoszą do dyskursu, a hasło” jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że dwóch facetów się całuje” staje się uzasdnieniem dyskryminacji oraz narzędziem zamykania ust itd

A jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że ksiądz molestuje dzieci, a jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że ten pan jest bezdomny, a jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że sąsiad bije żonę, a jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że ten dzieciak ma zespól downa, a jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że Polska bierze udział w wojnie, a jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że ludzie się nienawidzą, a jak ja mam wytłumaczyć dziecku, że ktoś znęca się nad psem itd

4. Kara śmierci.

Bardziej przeraża mnie zabójstwo w majestacie „prawa” niż „zwykłe” zabójstwo. Tyle, zabijanie to zło, w każdej postaci, są dwa a właściwie trzy przypadki, kiedy to zło można usprawiedliwić : zabójstwo w obronie własnej lub czyjejś (co nie znaczy, że to przestaje być złem, a staje się czymś dobrym, jest dalej złem, ale złem koniecznym), samobójstwo (zło, ale wolność jest ważniejsza), eutanazja (zło, ale wolność moja jest ważniejsza)

Kara śmierci jest złem, w dodatku złem niekoniecznym, ilość zła w świecie jest tak duża, że zwiększanie go nie ma żadnego sensu.

5. Kilka dni minęło 20 lat od śmierci Freddiego Mercury, dla mnie jego głos i muzyka Queen to dowód na istnienie Boga:), (kiedyś napisałem notkę), Freddiego tam nie wrzuciłem, więc nadrabiam. (a tak w ogóle ów Bóg ma poczucie humoru, dowodem na swe istnienie czyniąc wąstego biseksualistę chorego na AIDS, a nie jakiegoś prawdziwego Polaka, co na to Terlikowscy tego świata?)

Dowód 3

Dowód 4

Dowód 5

Dowód 6

…………..

(nie wiem ile nagrali piosenek, ale co to za róznica:))

Dowód 666

7. Właśnie przed chwilą obaczyłem, że blogerka, którą od pewnego czasu czytam z przyjemnością
, ma mój blog w polecanych. Co ciekawsze, jest on w zakładce „feminizujące i rewolucyjne”, hm, co do pierwszego składnika to oczywiście coś w tym pewnie jest, bo feministą się czuję i pewnie jak porównać ze średnią polską to jestem (inna sprawa, że jak każdy facet bywam szowinistycznym burakiem). Tylko coś z tą moją rewolucyjnością słabo chyba, ja tam raczej czuję się konserwatystą (ale konserwatystą ateistycznym, lewackim i pacyfistycznym, a co jak już mam sie etykietkować, to na całego)
Przy okazji właśnie słucham świetnej rozmowy z Owcą, anarchistą i jednym z założycieli ruchu anarchistycznego w Polsce, polecam, można w TOK FM w podcastach znaleźć

CDN..

P.S. Jednak coś wrzuciłem, a co, wpis będzie w zależności od nastroju/weny rozszerzany/rozwijany o kolejne obrazki moje.
I mam nową taktykę, jedna notka miesięcznie, na listopad już więc wystarczy.
Wpis wrzuciłem też w S24 na blogu dumnie zwanym „KIS”
Polecam szczególnie dyskusję, bo niektóre komentarze ukazują mentalność polskiej prawicy bardzo dobrze.

komentarzy 16 to “Obrazki cz. V. (VIII)”

  1. ajsrod Says:

    „płeć jest czymś naturalnym i wrodzonym, nie zaś jak chcą nowoczesne teorie gender sprawą kulturową”

    Poproszę o jakieś źródła do nowoczesnych teorii gender, które twierdzą, ze płeć jest sprawą kulturową (w przeciwieństwie do „czymś naturalnym i wrodzonym”). Z góry dziękuję.

    • grześ Says:

      źródeł ci żadnych nie dam, troszkę niezgrabnie sformułowałem swój tekst, bo w ogóle jestem ignorantem w tym.

      Chodziło mi o to, co wspominała w wywiadzie Grodzka, że ona w dzieciństwie będąc biologicznie (fizycznie) chłopakiem, psychicznie była kobietą, dawała przykłady takie w stylu, że bawiła się lalkami, szukała towarzystwa dziewczyn itd

      Nieraz czytałem teorie (choćby Agnieszka Graff o tym pisała, sam w jakiejś części się z tym zgadzam), że jakby role płciowe i że to tylko s są umowne sprawy i wynikają z kultury, z tego co mówiła Grodzka (na swoim przykładzie) wynika mi coś innego i dlatego dałem to jako problem do refleksji prawakom.

      Acz pewnie się zapędziłęm, bo i tak z tej refleksji nie skorzystają oni.

  2. Logos Amicus Says:

    A tu trochę o mentalności guglantów:

    http://wizjalokalna.wordpress.com/2011/12/03/poezja-absurdu-czyli-jaja-w-wyszukiwarce/

    🙂

    • grześ Says:

      Zajrzę, obiecuję:)

      I mam oczywiście zaległości w twoich tekstach.

      ale jestem zarobiony, nie mam na nic czasu, nic mi się nie udaje i wszystko mnie wkurwia, a w Trójce jeszczeo Terlikowski goda, Bosze, Bosze…, dlaczego mnie takie rzeczy spotykają.

      Eh, a teraz jakiś słuchacz dzwoni i gada, że przestał wierzyć, bo Kościół jest niereformowalny, skąd się tacy ludzie biorą, jak nie Terlikowski, to jakiś leming-agnostyk:)

      A my nie chcemy uciekać stąd. Nie chcemy?

  3. Gug Says:

    Ile ty masz lat, dziecko? Zioniecie pogardą dla księzy czy katolików, którzy stanowią większą grupę ludzi niż wasze ukochane mniejszości, na których widok wam staje, ale to wam nie przeszkadza. Załgani hipokryci.

    • grześ Says:

      Ty chyba mało kumaty jesteś, gdzie w moich tekstach jest pogarda wobec katolików czy księży, do księży akurat mam całkiem pozytywny stosune k (acz wolę zakonników)

      a gdybym gardził katolikami, musiałbym gardzić większością moich przyjaciół, znajomych i rodziny, więc pudło.

      sam zresztą jestem „chrześcijańskim ateistą”.

      pzdr

  4. Gug Says:

    Aha, jeszcze jedno, używając takich wyrażeń jak „najgłupszy konserwatysta” czy „konserwatyści są nierozumni potępiając transseksualistów”, dajesz popis nie tylko swojego bucerstwa, nietolerancji, ale i zwyczajnej głopoty – transeksualizm jest klasyfikowany jako choroba psychiczna, a nie jak chce tego lewica jako „alternatywna normalność”.

  5. grześ Says:

    Gug,

    no i nawet jeśli to choroba, to co z tego?
    To znaczy, że ci ludzie maja być nieszczęśliwi i mają żyć w niezgodzie ze sobą?

    A ilu znasz transseksualistów, których wyleczono? I czy się da?
    No jeśli jedynym sposobem leczenia jest zmiana płci (a tak chyba jest), to powinno się ją wspierać

    I tyle.

    a ja nie uzanję czegoś takiego jak normalność, a na pewno nie jest to normalność, która będzie mi jakis gug narzucał.

  6. grześ Says:

    GUgu drogi, jeszcze do ciebie, lat mam 18, poza tym jestem przystojny, piękny, mądry i seksowny.

    usatysfakcjonowany?

    Jak nie, to idź czytać Nicponia:)

  7. owcarek podhalański Says:

    Gugecek od dwók dni sie nie odzywo. Cyli abo jest usataysfakcjonowany, abo poseł, Grzesicku, za Twojom radom i cyto teroz Nicponia. Ftóry to Nicpoń nie wiem kim jest, ale zakładom, ze nie popełnie nic niestosownego zycąc Gugeckowi przyjemnej lektury 😀

  8. grześ Says:

    Owczarku, you are happy man, że nie znasz Nicponia:)

    znaczy happy dog.

    P.S. Zajrzę niedługo, ale po prostu na nic nie mam czasu:)

    pzdr

  9. owcarek podhalański Says:

    Racej happy dog, Grzesicku 😀
    A z brakiem casu – wiem jak to jest. Ale póki co – jo aktualnie spokojnie w budzie siedze. No, ino wyryktowołek naukowy dowód na to, ze Pon Bócek był kiesik zbójnikiem 😀

    • grześ Says:

      Siedź sobie, siedź, a doczekasz się mnie niedługo:)

      Nie wiem jak ty, ale ja tak w tym roku czekam na świeta, że masakra, bo normalnie nie ogarniam tego wszystkiego i nie tyle czasu, ale i sił mi brak.

      A dziś to juz kulminacja moich depresyjnych stanów nastąpiła.

      pzdr

  10. wnuq Says:

    Dobry dzień!

    Ja tylko chciałem się dopytać.
    Piszesz:
    „Bardziej przeraża mnie zabójstwo w majestacie „prawa” niż „zwykłe” zabójstwo.”

    Poważnie? Jak słyszysz, że został wykonany na kimś wyrok śmierci, to jest to dla Ciebie większy wstrząs, bardziej się budzi w tobie przerażenie i sprzeciw, niż jak słyszysz, że ktoś zgwałcił i zabił dziewczynkę?

  11. grześ Says:

    wnuqu, witam, odpowiem w miarę rzetelnie, ale najwcześniej jutro:)

    Bo dziś przeżywam jeden z najgorszych dni chyba w tym roku.

    pzdr

  12. agencja towarzyska Says:

    What a material of un-ambiguity and preserveness of precious knowledge about
    unexpected emotions.

Skomentuj

