Styknie, no (hajdparkować można i trzeba do woli/powoli/w swawoli)

To by było na tyle w sumie, no.

Może wrócę przed końcem świata, a na razie bye, bye babies:) (Nie ma to jak „Love actually”, muszem obejrzeć kolejny raz), a tymczasem myk i znik(ł) autor se.

Komentarzy 28 to “Styknie, no (hajdparkować można i trzeba do woli/powoli/w swawoli)”

  1. Pino Says:

    O rany boskie, zadzwonię jutro, jak nie zapomnę. 😛

  2. follow Says:

    Miałeś na urodziny S24 dojechać…

  3. grześ Says:

    Follow,

    doszkalałem się, no.

    Acz szkolenie było średnie, ale skąd o tym mogłem wiedzieć przed, zapowiadało się po tematach fajnie, no i awans trza robić.

    Pino, oki,

  4. ajsrod Says:

    wreszcie

  5. grześ Says:

    Ajsrod,

    Też cię kocham:)

    i zgadzam się.

  6. grześ Says:

    A tak w ogóle może by tak ostatnią spamerkę jutubami urządzić
    Pino, co ty na to:)

    Ja zacznę tak lirycznie:

  7. Torlin Says:

    Schade!
    Ale do blogowania nikogo nie można zmusić.
    Moja propozycja na pożegnanie

  8. grześ Says:

    Torlinie,

    Es tut mir leid auch, aber ich muss mich einfach ein bisschen erholen. Ich vermute, dass ich bald zurueckkomme („bald” kann aber einige Monate dauern).

    Na ja, man kann niemand zum Bloggen zwingen, du hast Recht, es waere sinnlos, neue Texte zu schreiben, wenn man dazu nicht ueberzeugt ist.

    Mal sehen, ich werde natuelich kommentieren und verschiedene Texte lesen (deine auch)

    Es ist also sicher, dass wir uns irgendwo im Internet treffen:)

    Oder du kannst hier was schreiben, wenn du Lust hast.

    Herzliche Gruesse.

    P.S. Entschuldigung, dass ich ohne deutsche Buchstaben schreibe, aber ich bin so faul….

    Tschuess!

  9. Pino Says:

    Fajnie, zrozumiałam tyle, że też ci przykro, Torlin ma rację i frazę „nowe teksty do napisania” (chyba).

    W kwestii youtubek, to teraz gra mi Dziewczyna, z uwagi na frazę „lecz ciągnął jeszcze stówę stary grat”, ponieważ, uwaga uwaga, kupiłam samochód, w co do tej chwili nie mogę uwierzyć…

    http://w344.wrzuta.pl/audio/7bCr4YGrGYB/02._kult_-_dziewczyna_sie_bala_pogrzebow

  10. kanczendzonga Says:

    No ładnie, chwile się tu nie zaglądało, a tu proszę znowu jakieś wypalające emocje biorą gore.
    Rozstania i powroty blogowe to Twoja mocna strona. Wiem to 🙂

    a to na droge:

    „Was immer Du tust, wo immer Du bist, ich werd hier bleiben, warten auf Dich! (ich wart’ auf dich)
    Wie weh das auch tut, und fehlt Dir auch Mut, ich werd hier bleiben, warten auf Dich.”

    ha ha ha

    • grześ Says:

      EEee tam, wypalenie tak, emocji brak jednak:)

      Po prostu abstrahując od wszystkego czasu brak, pracy dużo, no i jak wiadomo czytanie jest lepsze od pisania.

      Co do powrotów, mal sehen, mein Lieber:)

      Und woher kommt dieser ergreifende Text, den du hier zitiert hast?

      Weil ich leider ihn nicht kenne.

      Tschuess

  11. grześ Says:

    Albo to:

  12. grześ Says:

    Tfu, źle miało być to:

  13. grześ Says:

    I to:

  14. grześ Says:

    a jak mamy dobry nastrój i jedziemy szybko to dajemy na fulla to:

    Zresztą, wiadomo, że Bitelsi to koniec i początek, no:)

  15. telemach Says:

    @Und woher kommt dieser ergreifende Text, den du hier zitiert hast?

    ‚s ist kaum zu glauben, dass ausgerechnet Du eine der größten Entgleisungen des neudeutschen, sweet-verrapten Musikgeschmacks nicht kennst 😉

    Und noch was: schreiben, wenn man nicht ausgebrannt ist, kann jeder. Der wahre Kick beginnt erst dann, wenn man es trotzdem tut.
    Halte dich wacker und mach keinen Blödsinn. Ausgebrannt, na so was. Wenn alle, die ausgebrannt sind (oder nix zu sagen haben) verstummt wären, würde die Blogosphäre wie Wüste aussehen 🙂
    t.

    • grześ Says:

      Telemach, na ja,

      aber wozu soll man schreiben, wenn man keinen Sinn des Schreibens sieht, das ist die Frage, die ich jetzt nich beantworten will.

      Die Pointe ist natürlich richtig, aber ich bin noch nicht ganz überzeugt, obwohl ich schon mehrmals aLust hatte, was zu schrieben, mal sehen.

      Tschüss und ich verspreche dich zu lesen und vielleicht manchaml etwas zu kommentieren.

      Aber bei dir schreibt schon irgeneiner „grześ”, zwei grześ , das ist wahrscheinlich zu viel:)

  16. telemach Says:

    und hier haste „den offizielen” Videofraß:

    Nicht dass es besser klingt, aber führt direkt zur Quelle des Unglücks

  17. Torlin Says:

    Cieszę się, że się odezwałeś.

  18. grześ Says:

    Wczoraj byłem na koncercie Closterkellera, grześ miał okazję poznać anję, Krzysztofa Najmana, Mariusza KUmalę, Gerarda Klawe i Michała Rollingera, . I syna Anji i Krzysztofa Adama, o którym jest piosenka „Babeluu”.

    A z Anją, Krzysztofem Najmanem i Mariuszem udało mi się całkiem miło pogadać o muzyce itd

    Przy okazji sprzedałem Anji newsa o tym, że „Bez odwrotu” weszło do pierwszej trzydziestki listy Trójki:)

    NO i zdjęcie też z jedno mam.

    Dwa utworki, których niestety nie było:

  19. Torlin Says:

    A ja dzisiaj słuchałem melodii, która kojarzy mi się z konkretna dziewczyną, Boże, miałem 18 lat, świat wirował.

  20. Torlin Says:

    To ja sobie powrzucam to, co lubię

  21. Torlin Says:

    Nie będziesz miał ze mną lekko Grzesiu!

  22. grześ Says:

    Gut, widzę, że klimaty sympatyczne, zaraz będę słuchał.

    A ja napisałem notkę w blogu w S24:

    http://kis24.salon24.pl/368114,obrazki-nie-tylko-polityczne

    (Acz nie w swoim)

    Polecam:), znaleźć tam można jeszcez ze 3 moje notki stare.

    A co do muzyki, to ja ostatnio sobie Queen słucham, chociaż znam te utwory na pamięć, ale sa tak dobre, że można słuchać ciągle.

  23. stand mixers not kitchenaid Says:

    stand mixers not kitchenaid

    Styknie, no (hajdparkować można i trzeba do woli/powoli/w swawoli) | grześ

  24. hieu qua Says:

    It iss in reality а ɡreat аnd helpful piece of infoгmation. I’m satisfied that
    yoᥙ simply shared thіs helpful nfo ѡith us. Please keep us informed like this.

    Thank yߋu for sharing.

Skomentuj

